Subject: Vara külas Koolitaguse kinnistu ja lähiala dp kehtestamine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: PEIPSIÄÄRE VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 09:02:29 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
05.08.2025 korraldusega nr 356 kehtestati Koolitaguse kinnistu nr 3795304,
katastritunnus 86101:006:0305, asukoht Vara küla, Peipsiääre vald ja
lähiala detailplaneering.

Kehtestatud planeeringuga on võimalik tutvuda aadressil:
<https://planeeringud.ee/#/planning/detail/30115733>
https://planeeringud.ee/#/planning/detail/30115733

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!